至富居所

2014-08-25 17:09

如題, 點樣選一間屋能至富, 風生水起呢?

有感而發文章, (上年輾轉聽回來的) 話說有一班八字班的學生研習命理時, 老師用了一個男藝人的八字做實例!

 

當時這個男藝人年薪可能只是數十萬, 後來他找了一個"風水師傅"算八字, 後來個師傅又幫這個男藝人找了一間配合他八字的當旺屋, 結果當然就是住後越來越多工作, 慢慢就風生水起了! 現在年薪過仟萬! 其實聽到這種例子真係多不勝數, 能夠可以短時間內咁大轉變 (都係幾年間既事) 其一當然是本身八字都要配合個運, 你係某個時間行好運, 自然遇著個幫到你既師傅, 自然又比你找到間旺你財運既屋!

 

至於個師傅用什麼方法, 其實真的不外乎講屋坐向, 首先搵間旺財旺丁既屋, 但當然不是人人住都一旺到財, 或者應該講, 唔係個個既升幅都甘大, 一. 講間屋外巒頭, 二. 講理氣, 三.講門灶 (門同灶位都係靈魂位置) 門開什麼五行, 對應返八字, 係財星先係發, 仲要而家八運土當旺, 你本人都唔可以忌土先得。

 

嘩, 即係間屋旺財旺丁, 屋向門向又係財星, 八運土更係佢財星, 咁都比佢遇到, 低佢發既!